CONTACTGEGEVENS
LID VAN / AANGESLOTEN BIJ
ONZE KEURMERKEN

© 2019 CosMedic | Privacy Statement | Cookies | Cosmedic is een onderdeel van Equipe Zorgbedrijven

Catharinaziekenhuis Eindhoven
040 – 2397120

 

MMC Veldhoven / Eindhoven
040 – 888 8590

 

Sint Anna Ziekenhuis Geldrop
040 – 2864854

 

info@cosmedic.nl
 

Ziekenhuizen CE gecertificeerd en artsen BIG geregistreerd

NVPCNVEPCNVvHISAPSNERASSNVSCA
FESSH en EBOPRAS

KWALITEIT

Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij CosMedic. Onze plastisch chirurgen volgen actief nascholingen en regelmatig vinden er controles plaats door collega plastisch chirurgen vanuit het land (zogenaamde visitaties). Zij zijn allen lid van de NVPC (Nederlandse Vereniging voor Plastische Chirurgie).

Al onze medewerkers voeren hun werk zo nauwkeurig mogelijk en met maximale inzet uit. We willen immers dat u als cliënt tevreden bent en blijft. Voor alle facetten van onze organisatie hebben wij strikte interne richtlijnen opgezet. Zo weten we zeker dat al onze medewerkers op dezelfde manier werken en kunt u rekenen op vertrouwde en veilige zorg. Wij vinden het belangrijk om te horen hoe u de behandeling heeft ervaren.

 

Wilt u een compliment of een tip indienen, dan kan dat via onderstaand formulier. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent en daar met uw behandelend arts samen niet uitkomt. Dan is het goed om te weten dat u uw klacht kunt uiten en dat wij adequaat zullen reageren. Wij streven ernaar om binnen 2 weken inhoudelijk op uw compliment, tip of klacht te reageren.

Wat gebeurt er met uw tip, compliment of klacht?

Bij voorkeur brengt u uw klacht eerst ter sprake bij uw behandelaar. Indien dat naar uw mening geen of onvoldoende resultaat oplevert kunt u een klacht indienen bij de Klachtenfunctionaris (via de link). Die zal proberen om, in overleg met de directie, uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Mocht u van mening zijn dat u de kliniek aansprakelijk wilt stellen voor eventueel geleden (financiële) schade, dan heeft Equipe zorgbedrijven daarvoor een aansprakelijkheidsverzekering. Om dit traject in gang te zetten, kunt u contact opnemen met de Klachtenfunctionaris door op onderstaande button "klacht, tip of compliment" te klikken.

Mochten wij uw klacht niet naar uw tevredenheid kunnen oplossen, kunt u een klacht indienen bij de geschillencommissie zorg.